In Som EMPORDÀ

L’entitat requereix cobrir una plaça administrativa i de gestió de xarxes socials, per a la gestió administrativa del dia a dia de l’entitat així com de suport a la gestió d’activitats, de comunicació interna de l’entitat, de subvencions i comptabilitat.

Funcions a desenvolupar:

-Tasques administratives del dia a dia de l’entitat (atenció telefònica, correu electrònic, registre de documents, gestió de la base de socis,…).

-Tramitació i justificació de subvencions i projectes. 

-Tasques de suport a les activitats i projectes que realitza l’entitat. 

-Suport i coordinació amb la junta i assemblea i la secretaria tècnica.

-Gestió de les xarxes socials de l’entitat.

Perfil de la persona que cerquem:

– Persona identificada amb la missió de l’entitat: Amb les nostres activitats i campanyes, la IAEDEN-Salvem l’Empordà vol contribuir a deixar un món millor a les futures generacions, tot fomentant la sostenibilitat ambiental, la cultura del decreixement i la democràcia participativa.

– Motivació pels temes socials i ambientals.

– Formació i experiència en la gestió d’entitats i d’equips de treball.

– Bon nivell de redacció de documents, així com una bona capacitat de comunicació oral.

– Persona dinàmica, amb iniciativa, comunicativa, amb capacitat per a relacionar-se (habilitats socials i empatia).

– Persona metòdica, organitzada, amb capacitat de planificació i adaptació.

Habilitats en la gestió de xarxes socials (web, mailchimp, facebook, instagram, twitter).

– Coneixement bàsic de Microsoft Office.

– Nivell alt de català i castellà, oral i escrit.

Valorarem:

– Coneixement i/o experiències en el funcionament d’una organització sense ànim de lucre.

– Experiència en voluntariat i experiència en gestió de voluntariat.

– Coneixement en programes d’edició d’imatges (Canva, Photoshop, …).

– Disposar de carnet de conduir i vehicle propi.

– Flexibilitat horària.

Condicions laborals:

– El contracte de 25 hores setmanals (possibilitat d’ampliar fins a 30h), indefinit amb període de prova d’un mes. 

– Horari: presencial de matins amb flexibilitat i opció d’un dia de teletreball a la setmana.

– Retribució salarial: 13.590€ bruts/anual (25 hores).

– El lloc de treball serà a la seu de l’entitat, al carrer Santa Margarida, 9 de Figueres

– Incorporació: 1 de març de 2023.

Informació requerida:

Enviar el curriculum vitae, carta de motivació i certificats a iaeden@iaeden.cat  amb la referència CANDIDATURA PLAÇA ADMINISTRATIVA.

Les persones candidates seran convocades a una entrevista personal.

Termini per presentar ofertes: 10 de febrer de 2023.

0